کد خبر: ۱۵۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
معاون سیاسی و فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس:

طرح حامیم استان فارس ثمرات بسیار خوبی برای دانشجویان داشت 

حجت الاسلام کوهی گفت: طرح حامیم به برکت حضور مرقد مطهر سردار شهید علی نوری و شهید گمنام و راه اندازی موکب حضرت زهرا (س) در دانشگاه باهنر شیراز یکی از طرح‌های ویژه شد که ثمرات خیلی خوبی داشت.

 به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، حجت الاسلام مرتضی کوهی معاون سیاسی و فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس در اختتامیه طرح حامیم اظهار کرد: استان فارس به عنوان یکی از پهناورترین استان های کشور میزبان ۶۰۰ نفر از دانشجویان فعال استان به عنوان حلقه های میانی بود.

وی تصریح کرد: افتتاحیه این طرح را در حرم مطهر شاهچراغ (علیه السلام) به نیت از حرم تا حرم شروع کردیم و تصمیم داریم که دوره تکمیلی را در مشهد مقدس برای دانشجویان برگزیده این دوره برگزار کنیم.

 حجت الاسلام کوهی با اشاره به اینکه این دوره شامل ۴ محور دروس رسمی، حلقه های معرفتی، کارگاه های مهارتی و فوق برنامه بود ادامه داد: دروس رسمی با سه عنوان کتاب شامل طرح کلی اندیشه اسلامی، همرزمان حسین(ع) و خط امام بود که با حضور 50 نفر از اساتید برتر کشوری و استانی برگزار شد.

 معاون سیاسی و فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس با بیان اینکه حلقه های معرفتی نیز با حضور مسوولین نهاد رهبری در دانشگاه ها، روسا، معاونین و شورای فرهنگی دانشگاه ها، در دورهمی های صمیمانه با دانشجویان برگزار شد، ابراز کرد: کارگاه های مهارتی همچون شبکه سازی، نشریات دانشجویی، مدیر شو، بلاگری، طرح ملی حفظ قرآن کریم، جریان شناسی فکری دانشگاه، نشست معرفتی تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، مدیریت تشکیلاتی بر اساس علاقه دانشجویان برگزار شد.

دبیر طرح حامیم در استان فارس با بیان اینکه در این طرح از همکاری بسیج دانشجویی استان بهره بردیم عنوان کرد: فوق برنامه ها نیز از جمله رادیو دانشجویی حامیم بود که به صورت زنده و روزانه در دانشگاه اجرا شد، همچنین کارگاه مهارت های زندگی، لیگ مناظره دانشجویی، مشاوره فردی، شیراز گردی با بازدید از موزه دفاع مقدس و آرامگاه حافظیه، اکران فیلم، محفل انس با شهدا، مسابقات متنوع ورزشی، هنری و فرهنگی، کتابت قرآن کریم که ۷۰ درصد از صفحات قرآن کریم با خط خود دانشجویان شرکت کننده در دوره کتابت شد، همراه بود.

این مقام مسئول افزود: طرح حامیم به برکت حضور مرقد مطهر سردار شهید علی نوری و شهید گمنام و راه اندازی موکب حضرت زهرا (سلام الله علیها) در دانشگاه باهنر شیراز یکی از طرح‌های ویژه شد که ثمرات خیلی خوبی داشت.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، حامیم
نظرات بینندگان